Florisinaustralia.reismee.nl

Week 3

Het einde van een drukke week is helaas gekomen. De week begon op maandag om 7 uur met het vertrek naar surfcamp samen met 90 anderen. Hier kwam ik veel bekenden van de eerste week tegen, dus het was wel leuk om die mensen weer te zien. Maandagmiddag meteen de eerste surfles en toch heel even op het surfboard gestaan op de makkelijkste golven. Dit beloofde wat voor de week en dus had ik heel veel zin in de andere dagen. Dinsdag aan het einde van de dag (na 2x 2 uur les) kon ik al redelijk goed de witte golven, de gebroken golfen, surfen en heb ik 1-2 keer kleine groene, niet gebroken golven, golven gesurfd. De rest van de dag wat met mensen gepraat en heel veel gelachen in het surfcamp. De woensdag had ik er zin in, en begon ik meer te kijken naar de groene golven. Na een goeie ochtend waar het voor mijn gevoel goed ging, middags zat het wat tegen, wat waarschijnlijk ook door de vermoeidheid in de armen en benen kwam. Ook was het weer de hele week slecht, onder andere 13 graden en bijna constant regen. Donderdag ging het wat beter en heb ik de groene golven toch wel met succes gesurfd wat echt een super gaaf gevoel gaf! Donderdag avond was er een soort afscheidsfeest, waardoor de meeste vrijdag oversloegen en niet gingen golven. Ik besloot om toch maar te gaan surfen aangezien dit de laatse les was, en ik heb dan nog bijna 2 uur gesurfd en bleef op het einde met iemand anders over. De condities waren wel slecht die dag, maar toch met succes wat golven gesurfd. Vrijdagmiddag dan toch wel moe teruggegaan naar Sydney, waar ik niet veel meer gedaan heb die dag afgezien van het surfcamp reunion feest in een bar. Zaterdag dan toch veel uitgerust en dingen voor de komende dagen geregeld en dan vandaag, zondag, ben ik met iemand anders naar de Blue Mountains gegaan. Het was 3 uur met de trein heen, maar toch een super leuke dag gehad. We hebben zelfs nu wilde kangoeroes gezien waarvan we snel even wat foto's hadden gemaakt. Verder nog de Three Sisters gezien en avonds dan weer terug gegaan naar ons hostel in Sydney.

Al met al was het een super leuke, leerzame en vooral actieve week en kijk ik zeker met veel plezier terug op deze week! De foto's van surfcamp zullen op Facebook ( Surf Camp Australia) te zien zijn binnenkort, net als het complete filmpje van de week.

Reacties

Reacties

Netty

Hee Floris! Hartstikke leuk om je verslagen te lezen, ik blijf je volgen hoor! En knap hoor dat surfen op de golven! Wij zijn net terug van vakantie in biaritzz en daar zijn ook mega hoge golven, waar ze supergaaf overheen surfen. Ik kan me voorstellen dat dat top voelt. Heel veel plezier!
Dikke kus van Netty

Astrid

Hoi Floris! Wat een geweldige ervaring. Leuk om dit alles te lezen. Ga vooral lekker genieten en heel veel plezier verder.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!