Florisinaustralia.reismee.nl

Week 4-5-6

Hier is dan eindelijk het volgende deel van mijn blog. Het is nu mijn tweede week in Cairns, waar ik op een paarden boerderij werk als tourguide. Het is echt super leuk hier! Het bedrijf heet MountnRide en heeft 150 hectare aan land, tropisch regenwoud en water. In totaal hebben ze hier 56 paarden, waarvan 26 tour paarden en ook nog 3 veulens. De leukste van de 3 veulens heet Peace, is nu 10 dagen oud en is echt super schattig. Overdag werk je de hele dag met paarden, opzadelen en rijden en avonds relax je met de rest van de staff op de boerderij. Het is dus echt super leuk werk op een leuke plaats! Hier is het weer ook beter, met elke dag meer dan 25 graden. Elke dag is anders en maak je nieuwe dingen mee, en je weet nooit hoe de volgende groep mensen zijn. Op vrije dagen of uren gaan we wel eens als staf op een fun Ride, galopperen door de rivier of zwemmen in de 'swimminghole'. Als we geluk hebben hier nachts en het niet te licht is, zien we wel eens vuurvliegjes in het regenwoud. Ik zit hier sowieso nog tot begin December, en daarna zie ik wel of ik hier langer wil blijven of door wil reizen. Ik heb het hier echt super naar mijn zin en mede door de mensen, de plek en de paarden is dit echt een droom locatie! Voor mij is het leven zoals nu leuker en spreekt het me meer aan vergeleken met het leven in een grote stad zoals Sydney.

P.S.

In plaats van het uploaden van fotos via reismee deel ik hierbij de link van de google drive waar ik alles op zet!

https://drive.google.com/folderview?id=0B72bNlsobOAdSF9meEJxTjBzSW8

Reacties

Reacties

Ellen

Ja Floris, echt een droomplek voor jou met al die paarden enz. GENIETEN!!!!

Netty

Sjonge Floris, Dat is echt top!
Heerlijk met die paarden rijden, mooi weer en leuke mensen. Wat zul je een ervaringen opdoen! Heerlijk zo lekker vrij. Mag ik ook een verzoeknummer doen? Foto van het veulentje peace graag:-)) veel plezier nog en tot snel weer! Doeeg

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!